niedziela, 28 listopada 2010

Sekret- siła przyciągania

Sekret

Na blogu będę umieszczał wpisy nie tylko związane ze sposobami dążenia do wolności finansowej. Na pewno będzie można znaleźć tu również niezbędną motywacje i posty związane z rozwojem osobistym. Podane tematy będą tak się przeplatać, bo nawet z najbardziej przydatną i praktyczną wiedzą nic się nie zdziała jeśli nie ma się odpowiedniej motywacji i nie będzie się poszerzać swoich horyzontów.

Tyle tytułem wstępu, czas przystąpić do konkretów:)  Chciałbym wszystkim czytającym mój blog gorąco polecić film „Sekret”.  Od kiedy zacząłem interesować się tematem wolności finansowej co jakiś czas natrafiałem właśnie na tą pozycję. Długo zwlekałem z obejrzeniem tego filmu. Teraz wiem, że trzeba było zrobić to od razu.


Film przedstawia jak ważne jest nastawienie gdy chcemy osiągnąć założone przez nas cele. Pokazuje, że pozytywne myślenie przyciąga do nas dobre rzeczy. Analogicznie gdy skupiamy się na negatywach nieświadomie przyciągamy do siebie kolejne pasma niepowodzeń. Jeden z wielu motywujących cytatów podawanych w filmie szczególnie utkwił mi w pamięci „Jeśli wierzysz, że możesz coś zrobić lub jeśli wierzysz, że nie możesz, to w obu przypadkach masz rację" - Henry Ford. Z takim myśleniem można daleko zajść, trzeba tylko mocno wierzyć w to co, chce się osiągnąć a afekty przyjdą z czasem.

Ten film polecam wszystkim którzy chcą sprawić by kolejny dzień był lepszy od poprzedniego. Chcą poprawy nie tylko w kwestii finansów ale również  zdrowia, sfery uczuciowej i każdej innej sfery w której chciał byś osiągnąć sukces lub go utrzymać.

A tutaj fragment:


„Sekret” dał mi zastrzyk pozytywnej energii a do głowy wpadło parę nowych pomysłów z którymi będę się dzielił w kolejnych wpisach. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz